Do tego, że reklama swoich produktów czy usług ma kluczowe znaczenie dla prowadzonego biznesu, nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Jednak model funkcjonowania dużej części tego typu agencji bardzo się zmienił w porównaniu z tym, co jeszcze było przed kilkunastu laty. W dużym stopniu to wynika z tego, że mocno zmieniły się też możliwości samej reklamy. Rzecz jasną w dalszym ciągu dużym zainteresowaniem cieszą się typowe metody promocji, to znaczy billboardy, banery i ulotki, cały czas w określonych przypadkach są one bardzo skuteczne. Podobnie jest z reklamą w telewizji i radiu, bowiem mają niezmiennie one stałe grono odbiorców.
Lecz już klasyczna prasa drukowana jest coraz mniej popularna, bowiem w dużej części ją zastąpił internet. I to właśnie sieć przejęła dużą część marketingowego rynku, a ogólna dynamika jej rozwoju aktualnie jest ogromna. Z tego też powodu niejedna agencja marketingowa poznań albo poszerzyła swoją działalność również na promocję w sieci, albo jedynie wręcz tam oferuje swoje usługi. A różnych możliwości, które może dać internet naprawę są nieograniczone.
W związku z tym że zdecydowana większość użytkowników podczas szukania tego, co jest im potrzebne korzysta z jednej z wyszukiwarek, to firmy starają się pozyskać możliwe dobre pozycje w wynikach takiego wyszukiwania, na przykład za pomocą klasycznego pozycjonowania. Agencje reklamowe oferują też prowadzenie rozmaitych akcji promocyjnych w mediach społecznościowych oraz kampanie sponsorowanych linków, wystarczy przejrzeć ich prowadzenie facebooka cennik, żeby zobaczyć ich ofertę.
+Tekst Sponsorowany+